Sunday, February 19, 2012

T 14.02.12 La Oroya, Huancayo, Huancavelica, Ayacucho

Kõige kehvem on siis, kui pikemat aega korralikult välja magada ei saa. Mõned päevad tagasi just arutasime Andresega, kui see reis läbi saab, siis tahaks ’valge inimese’ kombel puhata – lennukiga kaheks nädalaks 5* hotelli. Andresel on see tõenäoliselt veel võimalik ellu viia, aga mina pean 21.03 tööl olema. Järgmiseks oli arutelu, kuhu võiks olla järgmine pikem reis kas Aasia või Aafrika. Kuna mina olen Aafrikat veidi nuusutada saanud, siis mulle pakuks suuremat huvi Aasia. Kui see reisipisik on sulle sisse läinud, siis enam lahti ei saa, kas oled väsinud või mitte J.

Öösel on päris jahe +3 ja VÄÄN veidi turtsub, aga teisel käivitamisel saab kõik korda.

Ma ei tea, kas sellist nimetust on üldse olemas, aga mina ütleks, et liigume +-4000m kõrgusel mägisteppides või –aasadel. Laamad on vaateväljale ilmunud alates eilselt.


3500m kõrguste mägede küljed on üles haritud, meenutab sovhooside ja kolhooside aegu, kui said endale põllulapi võtta ja kasvatada saadusi nii enda tarbeks kui müügiks.


Agua calientes – kuumad veed, aga seekord läksin nende vetega tõsiselt alt J. Minek oli põnev- korvis mööda trossteed üle jõe, imeline valge kalju vastaskaldal, aga kui vett katsusin siis oli imestus suur, see ju puhta külm. Kohalikud, kes seal suplesid naersid meie hämmastuse üle ja korrutasid aina, et see on SOE vesi. Tuleb arvestada Peruu eripäraga, et kõik mis mägedes pole jääkülm on soe J.


Õhtul oleme mägedes kõrgusel 4900, lumised tipud mägedel, teed on taas kohutavad, müristab, lööb välku ja sajab vihma ning veidi lörtsi. Õnneks on isegi nii kõrgel olemas elu ja kui on täielik eksimise tunne, siis saab taas ja taas täpsustada, kuhu peaks hoidma. Teed aina hargnesid, aga silte polnud kuskil, ainus mida veel pimedas nägin olid 4600m kõrgusel olevad mägijärved ja järsud kallakud teel. Neid järvi oleks tahtnud väga valges näha.



Endale rõõmuks veel mõned pildid inimestest.

Mulle hakkab tunduma, et pilte saab viimasel ajal üles pandud väga palju, aga seda kõike on ju nii palju ja see on nii võimas, et raske on midagi välja jätta. Tegelikult sajad päeva kohta tehtud pildid jäävad minu arvutisse ja vaid käputäis laen üles J.

3 comments:

  1. Kunagi ei ole liiga palju pilte :)

    ReplyDelete
  2. Janar, nüüd hiljem neid sissekandeid sirvides olen sinuga täiesti nõus, pilte võiks veelgi olla :)

    ReplyDelete