Thursday, February 9, 2012

P 05.02.12 Banos, Riobamba

Hommikul jalutuskäik linnas. Kohvikud ja keskturg, viimane meenutab mulle rohkem söögiplatsi, on rahvast täis. Mitmes kohas olen märganud, et turul vaid 1/3 on toiduained ja ülejäänul on erinevad söögikohad. Turult saame suurepärase puuvilja kokteili.  Banoses on palju turiste, kes rendivad rattad ja veedavad nädalaid mägedes, džunglis ja kuumaveeallikates.



Peale seda kui Galapagose saarte külastamine päevakorrast välja jäi hakkas väga kiire ning sõidame nii valges kui pimedas Peruu poole. Tänase päeva enamus sõidust on 3 ja 4 km kõrgusel. Ennem pole ma seda nii teravalt tajunud, aga enesetunne on uimane ja ma arvan, et see on mägedest ning hõredamast õhust. Iga kiirem liigutus või väiksem koormus paneb hingeldama.

Mäenõlvad on üles haritud ja eemalt vaadates meenutavad oma põldudega mulle lapitekke. Lammastel ja mõnel vasikal on suured kiled seljale kinnitatud, et nad ei saaks liig märjaks ja ei külmetaks. Sajab korralikult!

Andres võttis kõrgmäestiku rohtu, aga vist liiga tühja kõhu peale ning tal hakkab kehva olla.   Jõudes Riobambasse heidab ta veidi pikali ja mina lähen tutvun linna ja poodidega. Proovin leida poest šokolaadi, sest Andres on öösiti maiustama hakanud J. Suurlinn on pühapäeval vaikne, kesklinnas enamus hooneid 18. ja 19.sajandist - see on ilus, mingi lumm on selle aja arhitektuuris.


Leiame vahva koha, kus saab pesu pesta.

2 comments:

  1. Mis elukad seal grilli peal on? Mingid närilised tunduvad olema.

    ReplyDelete
  2. :) Lugesin postitusi vales järjekorras. Et siis merisead. :)

    ReplyDelete