Wednesday, March 21, 2012

Kokkuvõtteks

Ei olnud meil spetsiaalselt kohaldatud nelja rattaveoga džiipi vaid 97 aasta VÄÄN, ega sponsoreid, aga viie kuuga sõitsime 33000km, kulutasime ~ 16000 USA $ (see on otsene reisi kulu, siia ma ei ole arvestanud lennupileteid ja kulutusi isiklikuks tarbeks), viibisime 15 riigis ja mina olen ühe väga-väga hea sõbra võrra rikkam.

Nähtut ja kogetut on nii palju, et kui ma poleks blogi pidanud või märkmeid teinud oleksid mu mälestused tunduvalt tuhmimad. Muidugi on mul pildid, aga kõike läbielatut ei suuda need väljendada.

Andres jätkab seda reisi ja võib-olla ühel päeval ma lõpetan selle blogi tema jutustatu ja pildistatu põhjal.

Proovisin siia mitte ümber kirjutada LP raamatute sisu, ega informatsiooni teiste reisikirjadest vaid see on meie reis ja minu nägemus-mõtted sellest. Meil oli suureks abiks kaks blogi, mida soovitan teilgi lugeda:



Igal juhul läbi puhta juhuse sai minust Andrese reisikaaslane ning tänu sellele sai teoks ka minu elu uskumatum puhkus.  Mõeldes tagasi oli see ikkagi reis ’’ Printsessi seiklused Ameerikas’’!!!  TÄNAN, soe kallistus ja kummardus maani!!!

2 comments:

  1. Suur,suur tänu et seda kõike meiega jagasid. ja loomulikult pildimaterjal- tean,et minul pole kunagi võimalust seda reisi ette võtta aga tänu sinu blogile oli mul võimalus natukenegi nö. kaasa reisida. Nii tore muidugi,et sa kodus lõpuks oled ja kui minu kiire-kiire läbi saab,siis saame neljakesi kokku ja oleme nõus sind tundide kaupa kuulama..

    ReplyDelete
  2. Mul oleks ülimalt hea meel teid kõiki varsti näha! Mai mulle hästi ei sobi , aga ülejäänud aja olen teie käsutuses ja mul on mida tundide kaupa rääkida :) :) :) Seniks sulle ja Tiinadele suured kallid!

    ReplyDelete