Wednesday, December 21, 2011

E, T 19.-20.12.12 Uvita ja Dominical, hobumatk mägedes ja jõuludeks ilusaks 

Minu ja tõenäoliselt paljude teiste inimeste palvetele on Emake Loodus vastu tulnud ja vihma täna peaaegu ei sadanud ning ilmajaam ennustab selginemist kui ka peatset päikesepaistet.

Teeme eestlastega – 2 töötab siin ja 2 puhkab Adelantes väikse autotripi ümbruskonna asulatesse (Uvita - supermercadod ja Dominical - palju turiste ja väga head söögikohad) ja randadesse.
Õhtul on pokkeri turniir restoranis, laud on mängijaid täis ja oma toa aknast vaadates sujub mäng kenasti. Veedan mingi aja baaris, lobisen Mardiga ja kuna ma mängida ei oska, siis üsna pea tuppa tagasi. Üle pika aja selge taevas ja paistavad tähed J.


Mart ja Jana korraldavad igal esmaspäeval pokkeri turniiri, 2x kuus DJ-dega peo ja korra aastas surfivõistluse.

Teisipäeval võtan hobutuuri mägedesse. Hommikust lõunani saab kogeda kõike – tasane ja päikesepaisteline tõus läbi külakeste mägedesse, suurepärane vaateplatvorm ühe mäe nõlval vaatega ookeanile, tagasiteel tõsine troopiline vihm ja hobune tundes, et tegemist on koduteega ei taha enam rahulikult jalutada vaid kappab nii kui meeletu J. Mulle jäävad sellest kappamisest mälestuseks ära hõõrutud ja katkised jalad. Kahju, et ma ratsutada ei oska, siis oleks saanud seda kõike 100% nautida! Peale sõitu pakkus perenaine oma valmistatud lõunasööki, saime jalutada väga ilusas ja kenasti hooldatud koduaias. Kõik söövad siin riisi ja kana, isegi papagoi ning hobustele antakse maiustamiseks banaani. Nende aias sain lõpuks pildile ka ilusa erkoranži kõhuga linnu, keda olen jahtinud juba mitu päeva.



Eile sain endale silmad pähe ja täna korrastab Jana mu soengut – värvib järelkasvu ning lõikab ära katkised otsad, enesetunne on peale iluprotseduure väga hea! Jääme Janaga veel paariks tunniks lobisema ja ongi õhtu käes. Vahepeal näen kuidas kulliline on kinni püüdnud suuremat sorti sisaliku ja istub sellega puuoksal. Kõigepealt naudib oma õnnestunud jahti, siis vaatab, et poleks konkurenti tema lõunasöögile ja lõpuks teenitud söömaaeg. Silmaga oli seda hea jälgida, aga minu fotoaparaadi jaoks jäi see tegevus kahjuks liiga kaugeks.

Elan toas nimega Cuba Libre, tänane hobune oli nimega Tequila ja päeval Janaga lobisedes joon pea purgi õlut, aga see viimane pole ju üldse mulle omane. No ma ei tea mis toimub, kuum kliima ja mõnus seltskond vist ajavad jooma J!



Enne pimedat käin jooksmas, uskumatu et ma lõpuks hakkasin end liigutama. Ma olen korduvalt sellele mõelnud, aga tegudeni jõudsin alles nüüd kui üle poole reisi on läbi. Häbi, häbi! Proovin end parandada, vähemalt ajaks kui pole ratastel J.

Alates tänasest õhtust on baaris jõululaulud, aga mul jõulutunnet pole. Palmid, päike ja kuum ilm ei sobi minu jaoks mitte kui kuidagi jõuludega kokku.

Kuigi olen soojas kliimas, siis täna öösel ainult linaga magades hakkas külm J, homseks ööks küsin fliisteki.

No comments:

Post a Comment