Wednesday, January 25, 2012

P, E 22.-23.01.12 kosk – cascadas de San Juan Curi ja Villa de Leyva, Raquira

Andresel on alates keskööst äärmiselt kehva olla – ajab iiveldama ja kõht pole korras. Õnneks on alles veel rohud ajast kui mina sama jama käes vaevlesin ning need lasevad tal kuidagi moodi hommikuni olla. Hommikul tõusta ta igal juhul ei jaksa ja mul ei jää muud üle kui minna linna peale jalutama.

On pühapäev ja inimesed lähevad kirikusse. Kiriku kellatornist lastakse üle linna meeldivat muusikat, ma ei tea kas need on jumalasõna levitav või niisama kaunid laulud, aga teeb südame soojaks. Kohvikud, mis vaatamata pühapäevale ja hommikule on täis külastajaid – inimesed tulevad kirikusse, siis kes läheb parki istuma, kes kohvikusse – siin osatakse lihtsalt puhkepäeva nautida.


Vaatamata Andrese kehvale enesetundele sõidame enne lõunat vaatama 180m kõrgust koske.

Andres ei saa veel midagi süüa, seega saan tellida mida iganes temaga arvestamata - pitsa krevettide ja topelt juustuga – nämma J!
Kihutamine pimedatel mägiteedel mulle ei meeldi, aga kui mina roolis olema ei pea, siis olgu pealegi.
Esmaspäeva vara hommikul saabume linna Villa de Leyvasse, jumal küll kuidas saavad ikka mõned kohad nii kenad ja mõnusa atmosfääriga olla.  Puhas, valge, avatud südametega inimesed, käsitööpoekesed – iga üks oma nägu, teeme mõned sisseostud J, sest ei suuda lihtsalt vastu panna, nii palju on omanäolisi asju. Pole ühtegi pealetükkivat müüjat ja kui sa ei leia seda mida otsid tema juurest, siis soovitab ta kindlasti mõnda muud kohta.
Kohtame kahte pensionieas ameerika naist, kellega tekib väike vestlus ja mul tekib soov – oleks saatus minu vastu helde ja annaks mulle tervist ja jaksu-rahutut meelt, et saaksin kõrge eani tegeleda asjadega, mis mulle meeldivad.
Ühe müüja soovituse peale sõidame kõrval linnakesse Raquira, mis on veel omanäolisem oma käsitöö ja linna kaunistamise poolest.

Kohe ei teagi, kas oleme osanud valida selliseid kauneid linnakesi või on kogu maa selline, aga hetke seisuga ma siiralt soovitan KOLUMBIAt külastada (Andres ühineb sellega)! Lisaks sellele on Kolumbia taskukohane.

Õhtupoolikul hakkab sadama ja nii nagu päike on siin äge, siis ka sadu on võimas J.
Vastu ööd keset siledat teed läheb pauguga lõhki esimene auto kumm, see on siis neljas kord kummi parandada-vahetada.

No comments:

Post a Comment