Wednesday, October 12, 2011

TLL-AMS AMS-YYZ (Toronto)

Kõige pealt suured tänud Ülole, kes võttis mind öömajale ja viitsis teisipäeva hommikul kella viieks lennujaama tuua.
Lühike ülevaade kuidas ma Kanadasse jõudsin. TLN sujus kõik ladusalt. Amsterdami lennujaama natukene kartsin, kuna pole kunagi seal varem vahemaandumist teinud. Lennujaamas oli Hollandile kohaselt müügil paljude erinevate lillede sibulaid - tulbid, liiliad..... ja muidugi puukingad :) Kahjuks ei jõudnud pilte teha, sest kahe lennu vahel oli 1h ja AMS lennulaam pole just kõige väiksem. Hea, et on liikuvad põrandad, see tublisti kiirendas ja kergandas mu jõudmist uude lennuväravasse. Paar korda sai erinevatele ametnikele hello öeldud ning rohkem ma inglise keelt rääkima ei pidanudki :)



Lend Torontosse möödus samuti kenasti. Vaatsin ära mõned filmid ja poole lennu pealt sain teada, et minu kõrval istub mees, kes on rahvuselt venelane ning juttu jätkus kauemaks :) Torontos läbisin piirikontrolli + täiendava kontrolli, aga peale lisaküsimustele vastamist ja lisadokumentide näitamist lubati mind maale. Torontos 25 kraadi sooja! Hakkasin TLN lendama 6.40 ja 19.35 oli läbinud kõik võimalikud kontrollid, saanud kätte oma pagasi ja ootasin Andrest, kellest saab minu reisikaaslane järgnevaks 4 kuuks.

Andres näitas natukene Torontot ja selle ümbrust. Proovisin pildile saada kanada punaselehelist sügist, aga peale lõunat hakkas järvelt külm udu peale suruma ja egas fotokas pole mul ka ei tea kui vinge, seega ise ma nägin, aga teie kes seda loete võite piltidelt ainult veidi seda ilu tajuda :). Vahvad olid ka linna tänevatel sõitvad kooli bussid, mis olid  erinevate suurustega  - nii väikesed kui suured, see nimelt on suurem variant.

Tänaseks, kolmapäeva hommikuks, pole veel kohale jõudnud, et olen kodust kaugel eemal. Kuna lend ja piiride ületused läksid häsi ning siiani ümbritsevad mind eestlased. Ilm on veidi jahedam kui eile, pilves, aga õnneks ilma sajuta. Minu võõrustajatel on veel natuke asjaajamisi, seega täna võtan omapäi ette tutvumise linnaga. Liigun ühistranspordiga ja proovin üksi hakkama saada :)

No comments:

Post a Comment